محمد مسعود همه زندگیمون

عروسي خاله بهاره

1390/4/19 11:32
نویسنده : مامان الهام
236 بازدید
اشتراک گذاری

گلم تو 3 ماهه بودي كه خاله بهاره با عمو محمد عروسي كردند و خاله با تو عكس انداخت تا يادگاري داشته باشن ولي عكست به من نداده پيش خودش نگه داشت ولي من از عروسي چيزي نفهميدم براي اينكه اقا همش گشنه بود و من بايد بهش شير ميدادم يا در حال رسيدگي به شما بودم ولي چي بهتر ا زرسيدن به شما بود ولي خيلي خوش گذشت و ان شالله عروسي شما گلم

محمد مسعودم الان كه دارم اين را مينويسم خاله بهاره يك ني ني تو شكمش داره و دو ماه ديگه به دنيا مياره و تو همش به خاله بهاره ميگي ني ني تو دوست ندارم واگر بيايد ميزنمش ولي ميدونم سر به سر خاله گذاشتي و دختر خاله ات را دوست خواهي داشت و هواش داري

خاله بهاره و عمو محمد تو را خيلي دوست دارند  بهت خيلي محبت ميكنند و هر وقت عمو محمد را ميبيني ميگي منو با موتورت يك دور بزن اونم تو را دور ميزنه همراه با خريد خوراكي بر ميگردونه تو از حالا خيلي موتو سواري را دوست داريهورا

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)