محمد مسعود همه زندگیمون

اكواريوم عشق بابا رضا

1390/5/15 17:51
نویسنده : مامان الهام
259 بازدید
اشتراک گذاری

محمد مسعود گلم

بابا رضا عاشق ماهي و اكواريوم بوده و هست و اين اكواريوم اب شيرين را خريد و شما باهاش عكس انداختي

تو ياد گرفتي به ماهي ها غذا بدي وگاهي هم دور از چشم بابا اذيتشون كني و يك دفعه نميدونم چي ريخته بودي توش كه رنگ اب عوض شده بود بابات دعوات كرد و گفت چي ريختي و تو گفتي من نريختم

ولي به من گفتي يك چيزي ريختي ولي به بابا نگو

اسم ماهي ها را بلد شدي و هركي ميومد خونمون اسم ماهي را ميگفتي تا بشناسند

قربونت برم پسر باهوشم

Emoticon

بعد از مدتي بابا رضا اكواريوم عوض كرد و اب شور گرفته كه عكسش بعدا ميذارم

 

محمد مسعود و اكواريوم اب شيرين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عموروحاني
15 مرداد 90 18:08
سلام .با مطلب خدا باوري به كودكان به روز شديم .اگه سرزديد خوشحال ميشيم.حق يارتون باشه


ممنون
وب شما باز نميشه
مامان پارسا جون
16 مرداد 90 0:23
وای چه آکواریوم بزرگی
شوهر من هم از بچگی عاشق ماهی و آکواریوم بوده
ما هم مثل همینو داریم واسه آرامش گرفتن خیلی خوبه
راستی من لینکتون کردم


ممنون
من هم شما را لينك كردم